Ритейл

Освітлення
для ритейлу

З MAXUS assistance реалізація комплексних проектів у сегменті ритейл зі створенням комфортної для споживача атмосфери дозволяє збільшити продаж та мінімізувати витрати підприємства на енергоспоживання. Наша продукція підходить для використання у всіх сегментах ритейлу, в тому числі може бути застосована в супермаркетах, музеях, експозиційних і виставкових залах, мережах заправних станцій, аптек та інших торгово-виробничих об'єктів.

Спільно з партнерами, серед яких дизайнери, архітектори, девелопери та монтажні організації, ми виконуємо проекти «під ключ». Оптимальною точкою включення наших фахівців у роботу є етап створення іміджу та розробки дизайну торговельного центру чи магазину.

Професійна команда здійснює світлотехнічне проектування згідно з позиціонуванням торгової мережі для вирішення конкретної маркетингової задачі. Створений таким чином проект буде найбільш точно відповідати індивідуальному стилю презентації бренду.

Світові тенденції в освітленні для ритейлу

Зростання енергоефективності світильників

Ще декілька років тому показник енергоефективності 120-150 лм/Вт вважався досить значним для світлодіодного освітлення. Однак планомірний розвиток технології LED призвів до збільшення ефективності світлодіодів, і на сьогодні вона сягає 230 лм/Вт.

В освітлювальних приладах при застосуванні ефективної оптики й оптимізованих драйверів, енергоефективність з SMD виконанням досягає 160 лм/Вт і вище, а в акцентних СОВ світильників – 100 лм/Вт.

Поліпшення передавання кольору світла

Освітлення з високим рівнем передавання кольору сприймається очима як більш комфортне, до того ж у такому освітленні предмети виглядають більш натурально та природно. Сьогодні все більше виробників світлодіодів випускають так звані Full Spectrum світлодіоди з CRI>95 та CRI>98, що є одним з найкращих показників для джерел штучного освітлення.

Високий індекс передавання кольору дуже важливий для освітлення в ритейлі через велике розмаїття представленої різними брендами продукції, що має насичені кольорові упаковки. Особливого значення рівень передавання кольору набуває, коли мова йде про освітлення автомобілів у салонах, одягу в фірмових магазинах, а також у інших торгових просторах, де потрібно дуже точно передати колір товару, що пропонується. Аби максимально яскраво підкреслити істинний характер і якість товару, разом з високим індексом передавання кольору використовуються спеціальні спектральні розподіли й особливі кольори світла.

Освітлення стає частиною інтер'єру

Мінімізація габаритів освітлювального обладнання чи інтеграція його до стелі дозволяє зосередити увагу покупців на запропонованих товарах.

У роздрібній торгівлі великі стельові простори можна розглядати як придатні для використання поверхні, що відкривають приміщення з точки зору висоти та підсилюють індивідуальність бренду. Дизайнерські стелі за допомогою світла створюють більш відкритий простір і комфорт, додають атмосфері легкості та затишку.

Енергоменеджмент  та керування світлом

Впровадження системи енергоменеджменту дає можливість здійснювати постійний моніторинг енергоспоживання та справності обладнання, а також керувати освітленням, збільшуючи або зменшуючи освітленість залежно від часу доби, проведення акційних і святкових заходів тощо.

Використання в системі керування сенсорів дозволяє підвищити рівень комфорту й знизити регулярні витрати підприємства на електроенергію до 30%.

SMARTизація сфери ритейлу

Супермаркети та мережі роздрібних магазинів оцінили переваги використання інноваційних технологій. Так, застосування відеореєстраторів підвищує рівень безпеки, а встановлення бездротових цінників – гарантує зазначення правильних цін і знижує кількість відмов від покупки.

Автоматичне керування інженерними системами дозволяє підвищити рівень енергоефективності, забезпечити комфорт і безпеку, як клієнтів, так і працівників.

Сегмент майбутнього – діджиталізація  та смартизація всюди

Розвиток сучасного бізнесу в сфері рітейлу нерозривно пов’язаний з упровадженням цифрових технологій – саме ця тенденція буде визначати майбутнє галузі в найближчі роки.

Вдосконалювання систем відеореєстрації та поширення дисплеїв вибору й замовлення товарів дозволило створити торгові точки нового формату – магазини самообслуговування, персонал у яких відсутній. Інтелектуальна допомога у виборі товарів, у тому числі із застосуванням технологій віртуальної та доповненої реальності, голосовий опис продукції – все це покликане зробити процес здійснення покупок простим і зручним.

Індивідуальне обслуговування клієнта стало доступним завдяки технологіям розпізнавання облич, це дозволяє підвищити рівень сервісу, що пропонується, та економить час, який клієнт витрачає на покупку. Для зближення споживача й виробника оформляються індивідуальні бренд-зони, дизайн і освітлення в яких виконані у фірмовому стилі бренду.

Великі торговельні майданчики пропонують клієнтам безліч додаткових сервісів: від комфортного середовища й мікроклімату до організації майстер-класів, зон для відпочинку та прийому їжі. Розвиток цифрових технологій також зробив можливим застосування дронів і роботів для обслуговування, переміщення й доставки товарів.

Ефективні рішення для будь-яких торгових просторів

MAXUS assistance пропонує комплексні світлові рішення й займається розробкою та інсталяцією систем освітлення й енергоменеджменту для будь-яких торгових просторів.