Освітлення
в fashion-ритейлі

Сучасні магазини fashion-індустрії пропонують своїм клієнтам не лише одяг, а й особливий імідж і статус користувача своєї продукції. Правильне освітлення торгового залу створює в бутику особливу атмосферу, підкреслюючи фірмовий стиль бренду.

Основне освітлення
торгового залу
магазина одягу

Головне завдання загального освітлення для торгового залу fashion-індустрії – створити комфортне середовище для клієнтів і співробітників, допомогти покупцеві зорієнтуватись у просторі магазину та вигідно представити пропонований асортимент товарів.

До загального освітлення висувають дві основні вимоги. Перша – це достатня, але не надмірна, яскравість. Загальна освітленість залу має бути комфортною для покупців і відповідати представленому асортименту товарів. Відомо, що одяг різного стилю найбільш виграшно виглядає у різному світлі. Так, динамічність спортивного й джинсового одягу відмінно підкреслює освітлення холодних тонів, а для одягу та взуття з натуральної шкіри краще підійде тепле світло, що проявляє багатство її відтінків та текстури.

Другою ключовою вимогою для основного освітлення торговельного залу є високий індекс кольоропередачі світла. Одяг, взуття та аксесуари – товари, у виборі яких колір грає провідну роль. Щоб підкреслити яскравість і соковитість кольорів пропонованого одягу, необхідно використовувати джерела світла, індекс передачі кольору яких не нижче за CRI>90.

Провідні виробники світлодіодної продукції пропонують і більш спеціалізовані версії освітлення для торгових площ, що реалізують продукцію fashion-індустрії.

Так, світлодіоди серії LUXEON Stylist, випущені голландською компанією Lumileds, включають технології CrispColor та CrispWhite, які оптимізовані саме для демонстрації модного одягу та інших супутніх товарів. Завдяки високій якості передавання кольору, безперервному спектру випромінювання і спеціальному складу люмінофора, що змушує кольори люмінесцувати, такі світлодіоди роблять освітлювані кольори навіть більш насиченими, ніж вони виглядали б під сонячним світлом.

Акцентне освітлення
торгових залів
у fashion-індустрії

Основне завдання акцентного освітлення – привернути увагу покупців до конкретного асортименту товарів. Це можуть бути зразки нової колекції білизни чи одягу, які виставлені у вітрині або розміщені на стенді в центральній частині магазину. Такі товари освітлюють більш яскраво.

Оскільки експозиція асортименту часто змінюється, налаштування акцентного освітлення мають бути досить гнучкими, щоб працівники магазину могли швидко змінити світлову сцену для найвигіднішого представлення потрібних товарів. Тому світильники, світловий потік яких можна легко перенаправити на потрібну точку, стали оптимальним рішенням для організації акцентного освітлення.

Компанія MAXUS пропонує широкий вибір пропонує широкий вибір трекових, карданних та точкових акцентних світильників , створених з використанням світлодіодів серії LUXEON Stylist від компанії Lumileds. Асортимент світильників включає моделі різної потужності, дизайну та кольору для створення ефективного акцентного освітлення, яке підкреслить силует і насиченість кольору одягу.

Підсвічування вітрини
та вхідної групи

Ефектне освітлення вітрини виділяє магазин із навколишнього простору, дозволяє підкреслити стиль бренду та продемонструвати нову колекцію. Яскраве й оригінальне освітлення вхідної зони привертає увагу клієнтів і підвищує шанси того, що вони зацікавляться та зайдуть до магазину, де, ймовірно, здійснять покупку.

Вибираючи підсвічування для вітрини, потрібно не лише враховувати фірмовий стиль бренду, а й уподобання цільової аудиторії, і навіть особливості представлених товарів. Наприклад, матеріали темних тонів поглинають світло, тому вітрину, що демонтує чоловічий одяг класичного стилю, слід освітлювати більш яскраво.

Дуже важливо підібрати таке освітлення для вітрини, джерела якого не створюють яскравих світлових відблисків, а їх прямі чи відбиті промені не потрапляють у поле зору пішоходів або водіїв транспорту, що проїжджають повз магазин.

Торгове освітлення
для примірювальних

Примірювальна – місце, де покупець приймає остаточне рішення про покупку, тож правильне світло тут не менш важливе, ніж освітлення вітрини.

Передача кольорів у використовуваних світильників мусить бути максимально природною, щоб покупець, побачивши свою покупку при денному світлі, не розчарувався. Світло має бути м’яким і розсіяним, без виражених тіней та яскравих відблисків. Правильне освітлення підвищує шанси того, що покупцеві сподобається, як він виглядає у новому одязі, тож він вирішить його купити.

В бутиках одягу, крім автоматичних сценаріїв для освітлення стендів і вітрин, часто використовують спеціальні світильники з регульованою температурою світла для освітлення примірювальних. Дослідження показують, що клієнти частіше приймають рішення про покупку, коли під час примірки мають можливість оцінити, як обраний одяг виглядатиме за різних обставин: у сонячний день на вулиці чи в теплому світлі за столиком ресторану.

Важливість освітлення у fashion-ритейлі визнається всіма – як клієнтами, так і власниками бутиків. При цьому створення ефективного та комфортного світлового середовища вимагає високого професіоналізму та компетентності.

Команда MAXUS PLATFORM пропонує своїм клієнтам концептуальні проекти освітлення для торговельних просторів. Співпрацюючи з дизайнерами та архітекторами, наші фахівці розробляють проекти освітлення, які змінюють атмосферу простору, наповнюючи її новим змістом та емоціями. Зв'язатися з нами можна, заповнивши форму зворотного зв’язку.